2014. július 28., hétfő

#Eltűnt

Most perpillanat annyira, de annyira mérges vagyok, hogy elmondani nem tudom. Kész volt a fejezet, este tíz körül. Kész volt, nem álmodtam. És ma egyszerűen nem találtam meg. Pedig mentettem. Biztos vagyok benne, hogy mentettem. A technika ellenem van, komolyan. Hosszú volt, sok minden volt benne, és nincs meg. Ennyire hülye nem lehetek, komolyan.
Most nagyon mérges vagyok, annyira, hogy fúúúúú... Nem akarom elhinni, egyszerűen hihetetlen. És nagyon bánt, pedig elmentettem, és sehol sincs. Meg egyébként is a word-öt be sem lehet zárni úgy, hogy ne kérdezzen rá még egyszer a bezárásra, ha mentetlen dolgok vannak benne.

Egyszer lennék kész mondjuk hamarabb, hosszú résszel, és a tudomány én és a blog közé áll.
És ilyenkor az egyetlen baj az az, hogy szeretném pont ugyanúgy megírni újra, de nem tudom, ami még jobban felidegesít, így inkább ráhagyom.
Most egy kis időt kérek tőletek, és higgyétek el, hogy rettentően sajnálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése