2014. június 15., vasárnap

#Helyzetjelentés

Szép estét, édeskék!

Fú, hol is kezdjem?
Először is, remélem, hogy még maradt pár olvasóm, és nem pártoltatok el tőlem. Ha mégis, akkor sajnálom, hogy erre jutottatok. Ebben, részben saját magam hibáztatása a legkézenfekvőbb, hiszen az augusztusi megindulásom után hamar rá kellett jönnöm, hogy lehetetlen olyan gyakorisággal részeket hozni. E mellé a most véget érő szünet is betett. Szóval sajnálom, tényleg.
Aki viszont még itt van, és lát bármiféle reményt a bloggal kapcsolatban, annak köszönöm szépen, ugyanis nem vak reményeket kerget. :) A blogot be fogom fejezni, úgy, ahogyan az elején akartam. Nem szeretném már bezárni - majd elég lesz a legvégén is. Bizonyítékképpen, valami hirtelen ötlettől vezérelve, készítettem egy trailer-t a bloghoz, ami itt (katt) tekinthető meg.
Aztán még amit akartam mondani, az az, hogy a következő fejezet folyamatban van. Dátumot nem ígérek, hogy mikor rakom fel, de amint kész lesz, tudni fogtok róla.
És, ami a legfontosabb, hogy még a nyári szünetben szeretném befejezni a blogot, szóval iparkodnom kell, mert o-olyan gyorsan eltelik a szünet.
(Ahogy észrevettem, a történet nem hagyott maga után kérdéseket, ami most nem tudom, hogy negatívum, vagy pozitívum, mindenesetre nem törlöm a bejegyzést. Szóval bármikor kérdezhettek, ha szeretnétek.)

Tehát, jelentem, visszatértem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése