2013. október 14., hétfő

#Következő részek.

A cím direkt nem a szünet, mert nem szüneteltetni akarom a blogot, mindössze a gépemet szervizbe kell küldeni, ami nem tudom meddig fog tartani, mert valószínűleg (vagyis remélem) a mostani egy gépcserés szerviz lesz. Nem is akarok ezzel senkit se fárasztani, mert elég hosszú történet...
A lényeg az, hogy nagyon röstellem, de most a következő rész csúszni fog, valószínűleg 1-2 hétig nem igazán lesz gépem. Én olyan őszi szünetre tippelek, amikor jó lesz minden, és új részt is tudok hozni.
Tényleg nagyon, nagyon sajnálom, de ne veszítsetek el teljesen, mert itt vagyok, nem zárom be, és nem is ihlethiány miatt szüneteltetem hónapokig... Mindössze 2 hét (hozzáteszem, hogy szerintem) és újra lesz rész, remélhetőleg gépem is. ;)
Addig is mindenkinek szép hetet, mindjárt itt a szünet, szóval kitartás :) De nem akarok búcsúzkodni, mert itt vagyok én, csak a gépem tűnik el :D
Még egyszer ne haragudjatok, és azért se annyira, mert most hétvégén nem volt rész, ami időhiány miatt történt, és a gépem körül forogtak a gondolataim, hogy mi legyen vele...

Ha időben visszakapom a gépet, és jó is lesz, akkor a 28.-i héten hozom az új részt, biztos extra hosszú lesz, és akkor majd megpróbálom bepótolni ezeket a heteket!

Dorottya xx :)

2 megjegyzés:

  1. Már előőőre várom a részt és nagyon nagyon fogok szorítani hogy valami csoda folytán nagyon hamar megjavítják és nem fog ennnyit késni!! én voltam az! (a blognépszererüüsííttőőő görl nem tüntem el olvasom és nagyon örülök hogy mások is osztozhatnak eme csodás érzésben hogy olvashatják eme blogot) :DDD e kis monolóóóg után püüüszY és szia ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, és köszönöm a kis monológodat:) Én is nagyon remélem, hogy nem fog olyan sokáig tartani, de amint megtudok valamit értesülni fogsz/fogtok róla:) ♥
      Természetesen köszönöm a bloghirdetést is!!;)
      Dorottya.xx

      Törlés