2013. augusztus 26., hétfő

#Következő részek - Tájékoztatás.

Uuh, nem is tudom hol kezdjem. Először is 6 nap van a szünetből. Igen, én is szomorú vagyok, nagyon. De az időt nem lehet megállítani, így muszáj iskolába járni. Mindenki élvezze ki ezt a pár napot, ha az idő nem is kedvez nekünk.
Lehet, hogy ezt nem fogja elolvasni senki, de a lelkiismeretem jobb lesz tőle, hogy leírom, így tájékoztatva titeket a dolgokról.
Na akkor a következő részekről. Mivel az utolsó két részhez semmilyen visszajelzést nem kaptam, így nem tudom, hogy tetszett-e nektek, vagy sem. Úgyhogy várom a kommenteket:)Eddig a történet írásában előrébb voltam mindig pár fejezettel, ezért is jöttek gyakran a részek. Viszont most nem sikerült a gondolataimat megfogalmazni és "interaktív" papírra vetni. A történet már a fejembe van, szinte egészében, de megfogalmazni még lusta voltam. A következő, azaz a 14. rész felett már ülök egy ideje. Hosszú is eddig a rész, de még nincs kész. Arról az információ annyi, hogy még ezen a héten fent lesz. Ez biztos. Ami lehet, hogy egy 15. is felkerül. De ez egy bizonytalan lehet, mert még az se tudom mivel zárom a 14.-ket. Vicces ez, mert azt tudom, hogy a történetet hogyan szeretném a továbbiakban folytatni, de azt, hogy a következő fejezetet hogyan folytassam, azt nem tudom. Kicsit meginogtam, biztos :D
Mivel itt az iskola fogalmam sincs, hogy milyen rendszerességgel tudom hozni a részeket. Megpróbálom kicsit előre megírni a részeket, ami feltehetőleg nem fog sikerülni, de az elhatározás legalább meg volt. Szóval heti egy részt mindenképpen szeretnék hozni, de nem tudom mit várjak ettől az évtől. Senki ne veszítsen el, mert attól, hogy nincs rész még szoktam nézni a blogomat, so mindenre válaszolok.
Aztán egy más dolog. Tegnap volt a tévében a Bolondok aranya c. film, aminek hatására megfogalmazódott bennem egy one shot. Tudom, hogy furán hangzik, de így történt :D Igazából már kész is van. Azt megírtam, és az eredeti történetemhez azért se tudtam írni, mert most az volt a fejemben. Egyébként 1d-s one shot-ról van szó. Szóval ha érdekel titeket szívesen megosztom veletek. Ha nem, akkor nem fogom, persze ;) Várom a kommenteket ezzel kapcsolatban, hogy szeretnétek-e elolvasni, vagy sem.                                                                                  

Összegezve, aki nem szeretné elolvasni az egészet:
~ Következő rész: ezen a héten még lesz egy, hosszabb, majd a továbbiakban kialakul a részek rendszeressége. Én heti egyre gondoltam, a napot egyébként ki választhatjátok, ha akarjátok! :)
~ Írtam egy 1d-s one shot-ot. Akit érdekel írjon kommentben. Akit nem, az is írhat, természetesen :)

Ennyi voltam mára. Szóval senki se veszítsen el!
Kommentelni, pipálni és feliratkozni továbbra is lehet. Élvezzétek ki ezt a 6 napot!;)


Dorottya. xx

3 megjegyzés:

  1. Ahhh ne kínozz minket!!! Már olvasni szeretném!Kíváncsi leszek hogy hogy alakul a napja Toddal! :)))♥♥

    VálaszTörlés
  2. ne haragudjh nem írok minden részhez viszont azt tudnod kell ha nem is írunk mindgggyikhez én és a legkobb barátnőm óóóriási fanjaai vagyunk a blogodnak! úgyhopgy majd igyekszünk minnél többet kommenteni! de egy tuti! én olvani fogom és kitárt elmével várom a kövi részeket!!!♥♥♥

    VálaszTörlés