2013. augusztus 4., vasárnap

Prológus.

Sam Barnes vagyok, 18 éves. Londonban élek a szüleimmel, öcsémmel és bátyámmal. Az idei nyár után ez az utolsó évem a suliban. Vegyes érzelmekkel fordulok hozzá, de mielőtt azon tépelődhetnék, hogy mi is vár rám, egy nyaralás előtt állok. A szüleim, ahogy vége az iskolának, "megajándékoznak" minket egy egész nyaras utazgatással. Bár inkább saját maguk örömére. A tesóim élvezik, még a bátyám is, aki szerint nem kellene ennyire elutasítónak lennem a szüleimmel szemben.
Nekem a legnehezebb otthagyni Londont, mint kiderült, az utóbbi időben. Hiányoznak a barátaim, leginkább az én bolondos legjobb barátnőm, Heather.
Fiúkkal hadilábon állok. Az előző barátommal, Aaron-nel való kapcsolatom óta, nem volt senkim. Ő volt az első barátom, úgy gondoltam, hogy olyan ember, akiben megbízhatok, de később kiderült, hogy körülöttem mindenkinek igaza volt, és átvert.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Dorottya!
    Természetesen a másik blogommal is benne vagyok a cserében! Egy pillanat és mindjárt ki is teszlek :) <3
    All my Love
    Nadia xoxo
    Blogom: http://loveistakeingoverme.blogspot.hu/

    VálaszTörlés